Reklamačný poriadok pre poskytovanie služieb
Tento Reklamačný poriadok upravuje spôsob a podmienky reklamácie služieb objednaných prostredníctvom on-line webovej stránky ONLINE REALITY umiestnených na webovom rozhraní ww.onlinereality.sk spoločnosti :
ONLINE REALITY, s. r. o., so sídlom Hronského 1175, 093 01 Vranov nad Topľou
IČO: 52 269 825, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Prešov
oddiel Sro, vložka č. 37196/P
Adresa pre doručovanie:
Hronského 1175, 093 01 Vranov nad Topľou,
Telefónne číslo: +421 951 255 233
Kontaktný e-mail: info@onlinereality.sk
Za aké vady poskytnutých služieb zodpovedáme?
Ako poskytovateľ služieb zodpovedáme za to, že služba pri poskytnutí nemá vady, a že je poskytnutá v súlade so zmluvou. Zhodou so zmluvou sa rozumie najmä to, že služba zodpovedá jej obsahu (právam a povinnostiam), a že trvá po uvedenú dobu. Zhodou so zmluvou je najmä to, že:
Aká je záručná doba poskytovanej služby?
Poskytované služby je možné reklamovať v priebehu ich poskytovania. Poskytované služby reklamujte bez zbytočného odkladu po tom, čo sa o nich dozviete. Najneskôr možno vadu služby reklamovať do šiestich mesiacov od poskytnutia služby.
Aké práva z chybného plnenia máte?
V prípade, že bola vadne poskytnutá služba, máte právo na bezplatné odstránenie tejto vady. Ak nemožno vadu služby takto odstrániť, máte právo na primeranú zľavu z ceny služby.
Kedy nemožno práva z vadného plnenia uplatniť?
Práva z vadného plnenia Vám nepatrí, ak:
Ako postupovať pri reklamácii?
Reklamáciu u nás uplatnite bez zbytočného odkladu od zistenia vady. Reklamáciu je možné uplatniť ústne v priebehu poskytovania služby, a ďalej vždy e-mailom na adrese info@onlinereality.sk, či písomne na adrese sídla spoločnosti ONLINE REALITY, s. r. o., so sídlom: Hronského 1175, 093 01 Vranov nad Topľou, a to tak, že vadu označíte alebo oznámite. Okamihom uplatnenie reklamácie je okamih, kedy nám bola vada služby oznámená a bolo uplatnené právo zo zodpovednosti za vady poskytnutej služby.
Doručené reklamácie vybavujeme bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
O uplatnení a vybavení reklamácie Vám vystavíme písomné potvrdenie. V prípade spornej reklamácie rozhodneme o jej prijatí do troch pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
Tento Reklamačný poriadok je platný a účinný od 20.03.2019